dijous, 17 de febrer del 2011

IN MEMORIAM: RECEPTES SANTI SANTAMARIA

Estem, com tots vosaltres, en xoc per la noticia de la mort ahir de SANTI SANTAMARIA. L’amic Starbase des de decuina.net ens proposa que convertim un munt de petits homenatges individuals en un sentit homenatge de la globosfera gastronòmica: cuinem aquest cap de setmana una recepta d’en SANTI SANTAMARIA.
Per fer un cop de ma hem recollit algunes referències:
El blog d'En SANTI SANTAMARIA
Receptes publicades a LA VANGUARDIA
SANTI SANTAMARIA A Fuego Lento
Receptes de nadal al ARA.cat
SANTI SANTAMARIA a Recetas de Cocina
Cocina con firma : SANTI SANTAMARIA (Descarga llibre 20 receptes publicat a El País)

Les més fàcils i asequibles, per que ningú es quedi sense participar:
TOMATES PERA RELLENOS DE CUS-CUS
BRANDADA DE BACALAO TRUFADO
CREMA DE PATATA,BACALLA I TOFONA (Plat de cullera)


Animeu-vos, Ens trobem a la cuina......

6 comentaris:

  1. Hola guapa tu

    moltes gràcies pel recull, es una gran pèrdua pel mon meravellós de la CUINA,

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  2. US FELICITO PEL BLOG,MOLT BON GUST

    ResponElimina
  3. Ahir vaig entrar al seu blog i vaig poder veure'n unes quantes. Jo faré uns tomàquets de pera farcits de cuscús i ricotta. Gràcies per passar pel blog, feia dies que us veia pels blogs i pretenia entrar al vostre!, A reveure!

    ResponElimina
  4. Gràcies pel recull, ara és més fàcil triar :-)

    ResponElimina
  5. Docs la recepta de la crema no l'havia vist...
    Em penso que em quedo amb aquesta.

    Muases!!!
    I gracies per la info
    ;)

    ResponElimina
  6. Molt bona idea! Gràcies

    ResponElimina